Szczegółowe informacje w zakresie prowadzenia i załatwiania spraw w Departamencie Prawnym
Departament Prawny, zgodnie z Regulaminem organizacyjnym Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
prowadzi:
- rejestr aktów normatywnych o charakterze wewnętrznym wydawanych przez Ministra
Administracji i Cyfryzacji;
- ewidencję pełnomocnictw i upoważnień Ministra Administracji i Cyfryzacji.
Informacje zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach podlegają udostępnieniu
i ponownemu wykorzystywaniu na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2014 r., poz. 782).
Sekretariat Departamentu Prawnego - tel. 22 245 59 15
e-mail: sekretariat.dp@mac.gov.pl
Tryb opracowywania i przyjmowania dokumentów rządowych określa uchwała nr 190 Rady Ministrów z dnia 29 października 2013 r. - Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. z 2013 r., poz. 979, z późn. zm.).
Szczegółowa informacja została zamieszczona w załączniku.