2016-04-25

Załatwianie spraw

Załatwianie spraw

Szczegółowe informacje w zakresie prowadzenia i załatwiania spraw w Departamencie Prawnym

 

Departament Prawny, zgodnie z Regulaminem organizacyjnym Ministerstwa Cyfryzacji prowadzi:

 

- rejestr zarządzeń Ministra Cyfryzacji;

 

- rejestr decyzji Ministra Cyfryzacji;

 

- rejestr pełnomocnictw i upoważnień Ministra Cyfryzacji.

 

 

Informacje zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach podlegają udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764).

 

Ponadto ww. informacje podlegają udostępnieniu i przekazaniu w celu ponownego wykorzystywania na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. poz. 352, z późn. zm.).

 

 

Sekretariat  Departamentu Prawnego - tel. 22 245 59 15

e-mail: sekretariat.dp@mc.gov.pl

 

 

Tryb opracowywania i przyjmowania dokumentów rządowych określa uchwała nr 190 Rady Ministrów z dnia 29 października 2013 r. - Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. z 2016 r. poz. 1006, z późn. zm.).

 

 

Szczegółowa informacja została zamieszczona w załączniku.

Załączniki

  BIP materiał załącznik.docx 12,35 KB (doc) szczegóły pobierz