Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2017-07-11 10:22:23 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole slug zmieniło wartość z 'zalatwianie-spraw' na '95419_zalatwianie-spraw' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
slug | zalatwianie-spraw | 95419_zalatwianie-spraw |
|
3 |
2017-07-20 11:45:53 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Kompetencji Cyfrowych </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> ' na '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Kompetencji Cyfrowych </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Kompetencji Cyfrowych można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
|
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Kompetencji Cyfrowych można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
|
|
4 |
2017-07-20 11:49:10 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Kompetencji Cyfrowych </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> ' na '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Kompetencji Cyfrowych </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> <p> </p> <h3> Szczegółowy zakres zadań</h3> <p> </p> <p> 1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;</p> <p> 2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;</p> <p> 3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;</p> <p> 4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;</p> <p> 5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy ­- Prawo telekomunikacyjne w zakresie:</p> <ul> <li> dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,</li> <li> dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania</li> <li> korzystania z dowolnych aplikacji i usług,</li> <li> przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,</li> </ul> <p> 6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:</p> <ul> <li> organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,</li> <li> promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.</li> </ul> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Kompetencji Cyfrowych można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
|
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Kompetencji Cyfrowych można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
Szczegółowy zakres zadań
1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;
2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;
3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;
4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;
5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy - Prawo telekomunikacyjne w zakresie:
- dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,
- dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania
- korzystania z dowolnych aplikacji i usług,
- przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,
6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:
- organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,
- promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.
|
|
5 |
2018-07-05 15:12:57 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Kompetencji Cyfrowych </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> <p> </p> <h3> Szczegółowy zakres zadań</h3> <p> </p> <p> 1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;</p> <p> 2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;</p> <p> 3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;</p> <p> 4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;</p> <p> 5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy ­- Prawo telekomunikacyjne w zakresie:</p> <ul> <li> dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,</li> <li> dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania</li> <li> korzystania z dowolnych aplikacji i usług,</li> <li> przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,</li> </ul> <p> 6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:</p> <ul> <li> organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,</li> <li> promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.</li> </ul> ' na '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Otwartych Danych i Rozwoju Kompetencji </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> <p> </p> <h3> Szczegółowy zakres zadań</h3> <p> </p> <p> 1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;</p> <p> 2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;</p> <p> 3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;</p> <p> 4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;</p> <p> 5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy ­- Prawo telekomunikacyjne w zakresie:</p> <ul> <li> dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,</li> <li> dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania</li> <li> korzystania z dowolnych aplikacji i usług,</li> <li> przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,</li> </ul> <p> 6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:</p> <ul> <li> organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,</li> <li> promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.</li> </ul> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Kompetencji Cyfrowych można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
Szczegółowy zakres zadań
1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;
2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;
3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;
4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;
5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy - Prawo telekomunikacyjne w zakresie:
- dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,
- dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania
- korzystania z dowolnych aplikacji i usług,
- przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,
6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:
- organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,
- promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.
|
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Otwartych Danych i Rozwoju Kompetencji można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
Szczegółowy zakres zadań
1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;
2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;
3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;
4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;
5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy - Prawo telekomunikacyjne w zakresie:
- dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,
- dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania
- korzystania z dowolnych aplikacji i usług,
- przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,
6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:
- organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,
- promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.
|
|
6 |
2020-01-30 09:28:51 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Otwartych Danych i Rozwoju Kompetencji </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> <p> </p> <h3> Szczegółowy zakres zadań</h3> <p> </p> <p> 1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;</p> <p> 2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;</p> <p> 3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;</p> <p> 4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;</p> <p> 5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy ­- Prawo telekomunikacyjne w zakresie:</p> <ul> <li> dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,</li> <li> dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania</li> <li> korzystania z dowolnych aplikacji i usług,</li> <li> przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,</li> </ul> <p> 6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:</p> <ul> <li> organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,</li> <li> promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.</li> </ul> ' na '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> <p> </p> <h3> Szczegółowy zakres zadań</h3> <p> </p> <p> 1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;</p> <p> 2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;</p> <p> 3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;</p> <p> 4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;</p> <p> 5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy ­- Prawo telekomunikacyjne w zakresie:</p> <ul> <li> dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,</li> <li> dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania</li> <li> korzystania z dowolnych aplikacji i usług,</li> <li> przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,</li> </ul> <p> 6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:</p> <ul> <li> organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,</li> <li> promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.</li> </ul> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Otwartych Danych i Rozwoju Kompetencji można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
Szczegółowy zakres zadań
1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;
2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;
3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;
4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;
5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy - Prawo telekomunikacyjne w zakresie:
- dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,
- dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania
- korzystania z dowolnych aplikacji i usług,
- przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,
6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:
- organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,
- promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.
|
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
Szczegółowy zakres zadań
1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;
2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;
3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;
4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;
5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy - Prawo telekomunikacyjne w zakresie:
- dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,
- dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania
- korzystania z dowolnych aplikacji i usług,
- przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,
6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:
- organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,
- promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.
|
|
7 |
2020-08-04 10:43:39 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w <strong>Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego </strong>można uzyskać w sekretariacie departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 55 85;</p> <p> e-mail <strong>- </strong><a href="mailto:sekretariat.dkc@mc.gov.pl">sekretariat.dkc@mc.gov.pl</a></p> <p> </p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> </p> <p> Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.</p> <p> </p> <h3> Szczegółowy zakres zadań</h3> <p> </p> <p> 1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;</p> <p> 2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;</p> <p> 3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;</p> <p> 4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;</p> <p> 5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy ­- Prawo telekomunikacyjne w zakresie:</p> <ul> <li> dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,</li> <li> dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania</li> <li> korzystania z dowolnych aplikacji i usług,</li> <li> przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,</li> </ul> <p> 6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:</p> <ul> <li> organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,</li> <li> promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.</li> </ul> ' na '<p> Załatwianie spraw</p> <p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl</p> <p> </p> <p> Czym się zajmuje</p> <p> </p> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <p> </p> <p> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</p> <p> realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Departament ma za zadanie podnosić ogólną świadomość społeczeństwa odnośnie tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów. Wśród zadań jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.
Szczegółowy zakres zadań
1.Wsparcie programowania mechanizmów wspomagających realizację zadań z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach obecnej i kolejnych perspektyw finansowych Unii Europejskiej;
2. Monitorowanie zmian zachodzących w prawie krajowym i unijnym w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych oraz postępu prac legislacyjnych w tym obszarze;
3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (NASK) w zakresie związanym z edukacją i podnoszeniem kompetencji cyfrowych;
4. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych;
5. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w oparciu o przepisy ustawy - Prawo telekomunikacyjne w zakresie:
- dostępu do usług telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych,
- dostępu użytkowników do informacji oraz możliwości ich rozpowszechniania
- korzystania z dowolnych aplikacji i usług,
- przyczyniania się do zapewnienia wysokiego poziomu ochrony danych osobowych,
6. Prowadzenie działań wspierających i promocyjnych w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu w tym:
- organizacja szkoleń, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych oraz publikowanie materiałów informacyjnych, w szczególności w celu podniesienia wiedzy i świadomości beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów, wymiany dobrych praktyk w zakresie projektów szerokopasmowych, obowiązujących przepisów prawnych oraz prowadzonych prac legislacyjnych i przewidywanych kierunków zmian,
- promowanie wartościowych przedsięwzięć podejmowanych w innych krajach europejskich jako przykładów dla rozwoju analogicznych inicjatyw realizowanych w ramach POPC, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu osiągnięcie celów Europejskiej Agendy Cyfrowej.
|
Załatwianie spraw
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
|
8 |
2020-08-04 12:18:31 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Załatwianie spraw</p> <p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl</p> <p> </p> <p> Czym się zajmuje</p> <p> </p> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <p> </p> <p> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</p> <p> realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</p> ' na '<p> Załatwianie spraw</p> <p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl</p> <p> </p> <p> Czym się zajmuje</p> <p> </p> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <p> </p> <p> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</p> <ol> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</li> </ol> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Załatwianie spraw
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
Załatwianie spraw
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
- realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
- realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
- realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
- prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
- koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
- pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
- realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
- realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
- monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
- realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
- realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
|
9 |
2020-08-05 08:33:38 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Załatwianie spraw</p> <p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <p> </p> <p> Dane kontaktowe:</p> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl</p> <p> </p> <p> Czym się zajmuje</p> <p> </p> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <p> </p> <p> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</p> <ol> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</li> <li style="margin-left: 32.2pt;"> realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</li> </ol> ' na '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <h3> Dane kontaktowe:</h3> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - <a href="mailto:sekretariat.DSI@mc.gov.pl">sekretariat.DSI@mc.gov.pl</a></p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <h4> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</h4> <p style="margin-left:32.2pt;"> 1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</p> <p> realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Załatwianie spraw
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
- realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
- realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
- realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
- prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
- koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
- pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
- realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
- realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
- monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
- realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
- realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
|
10 |
2020-08-05 08:37:57 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <h3> Dane kontaktowe:</h3> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - <a href="mailto:sekretariat.DSI@mc.gov.pl">sekretariat.DSI@mc.gov.pl</a></p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <h4> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</h4> <p style="margin-left:32.2pt;"> 1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</p> <p> realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</p> ' na '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <h3> Dane kontaktowe:</h3> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - <a href="mailto:sekretariat.DSI@mc.gov.pl">sekretariat.DSI@mc.gov.pl</a></p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <h4> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</h4> <p style="margin-left:32.2pt;"> 1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 12) realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
12) realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
|
11 |
2023-06-07 12:11:05 |
Jakub Karpowicz |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <h3> Dane kontaktowe:</h3> <p> tel. 22 245 54 50;</p> <p> e-mail - <a href="mailto:sekretariat.DSI@mc.gov.pl">sekretariat.DSI@mc.gov.pl</a></p> <h3> Czym się zajmuje</h3> <p> Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <h4> Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</h4> <p style="margin-left:32.2pt;"> 1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;"> 12) realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</p> ' na ' <p>Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.</p> <h3>Dane kontaktowe:</h3> <p>tel. 22 245 54 50;</p> <p>e-mail - <a href="mailto:sekretariat.DSI@mc.gov.pl">sekretariat.DSI@mc.gov.pl</a></p> <h3>Czym się zajmuje</h3> <p>Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.</p> <h4>Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:</h4> <p style="margin-left:32.2pt;">1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;</p> <p style="margin-left:32.2pt;">12) realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.</p> ' Pole _active zmieniło wartość z 'true' na 'false' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
12) realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
|
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego można uzyskać w sekretariacie Departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 54 50;
e-mail - sekretariat.DSI@mc.gov.pl
Czym się zajmuje
Działania Departamentu skupiają się wokół zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych, w tym w szczególności na rzecz dostępności cyfrowej, rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego jak również wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
Do zakresu zadań Departamentu należy w szczególności:
1) realizacja zadań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, stosownie do potrzeb w wymiarze indywidualnym, społecznym, obywatelskim i ekonomicznym;
2) realizacja zadań na rzecz rozwoju zawodów szkolnictwa branżowego, dla których Minister Cyfryzacji jest ministrem właściwym;
3) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
4) prowadzenie działań mających na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych pracowników administracji publicznej, w tym koordynacja prac związanych z bazą wiedzy administracji w obszarze kompetencji cyfrowych;
5) koordynacja wdrażania programów rządowych lub europejskich (lub ich części) w obszarze kompetencji cyfrowych;
6) pełnienie w imieniu Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w zakresie 3. osi priorytetowej POPC;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi i zrzeszeniami przedsiębiorców w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych, w tym konsultowanie propozycji działań i zmian aktów prawnych;
8) realizacja zadań związanych z implementacją do polskiego porządku prawnego aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w tym realizacja zadań Ministra Cyfryzacji wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
9) realizacja zadań w obszarze dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz kształtowanie wiedzy i świadomości pracowników administracji publicznej w tym zakresie;
10) monitorowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przygotowywanie sprawozdań z monitoringu;
11) realizacja zadań właściwych dla Ministra Cyfryzacji wynikających z rządowego programu „Dostępność Plus” i innych rządowych działań w zakresie aktywizacji cyfrowej osób niepełnosprawnych;
12) realizacja badań, analiz w zakresie problematyki społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z technologii cyfrowych przez poszczególne grupy użytkowników oraz barier w dostępie do technologii cyfrowych.
| _active | 1 | puste |
|
1 |
2017-07-11 10:22:23 |
Tadeusz Mąkosa |
|
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 95419 | user_id | puste | 144468 | resource_id | puste | 13 | name | puste | Załatwianie spraw | category_id | puste | 19678 | language_id | puste | 1 | short | puste | Załatwianie spraw | full | puste |
Szczegółowe informacje dotyczące trybu załatwiania spraw w Departamencie Kompetencji Cyfrowych można uzyskać w sekretariacie departamentu.
Dane kontaktowe:
tel. 22 245 55 85;
e-mail - sekretariat.dkc@mc.gov.pl
| publishfrom | puste | 2017-07-11 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | zalatwianie-spraw |
|