Załatwianie spraw
Szczegółowe informacje w zakresie prowadzenia i załatwiania spraw w Departamencie Prawnym
Departament Prawny, zgodnie z Regulaminem organizacyjnym Ministerstwa Cyfryzacji prowadzi:
- rejestr zarządzeń Ministra Cyfryzacji;
- rejestr decyzji Ministra Cyfryzacji;
- rejestr pełnomocnictw i upoważnień Ministra Cyfryzacji.
Informacje zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach podlegają udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764).
Ponadto ww. informacje podlegają udostępnieniu i przekazaniu w celu ponownego wykorzystywania na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. poz. 352, z późn. zm.).
Sekretariat Departamentu Prawnego - tel. 22 245 59 15
e-mail: sekretariat.dp@mc.gov.pl
Tryb opracowywania i przyjmowania dokumentów rządowych określa uchwała nr 190 Rady Ministrów z dnia 29 października 2013 r. - Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. z 2016 r. poz. 1006, z późn. zm.).
Szczegółowa informacja została zamieszczona w załączniku.