Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zaprasza do udziału w konsultacjach publicznych proponowanych modyfikacji Standardu usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Potrzeba zmiany jest podyktowana koniecznością doprecyzowania terminu wdrażania poszczególnych wymagań Standardu oraz koniecznością poprawienia brzmienia wymagań zarówno pod kątem funkcjonalnym, jak i jedynie edytorskim.
Opis proponowanych zmian ujęty jest w metryce dokumentu.
Uwagi, wnioski i zapytania można kierować do 28 kwietnia 2021 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres standard.doreczenia@mc.gov.pl
Zgłoszenia należy kierować przy użyciu dostępnego na stronie internetowej arkusza Excel. Zgłoszone uwagi powinny odnosić się do konkretnego zagadnienia zawartego w treści dokumentu. Uwagi należy zgłaszać w formie pytań do konkretnych zagadnień lub propozycji erraty. Uwaga nie powinna odnosić się do całości dokumentu, jak również nie powinna stanowić wniosków ogólnych.
Wyniki konsultacji zostaną wykorzystane w celu podniesienia jakości projektowanych dokumentów przed opublikowaniem nowej wersji Standardu wraz z załącznikami na stronach BIP.