Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2021-05-11 12:27:16  Tadeusz Mąkosa

Utworzono artykuł 446181 o nazwie 'Informacja z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie możliwości prowadzenia wykazu, o którym mowa w art. 80x ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, w systemie teleinformatycznym obsługującym centralną ewidencję pojazdów'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste446181
user_idpuste2500030
resource_idpuste13
namepusteInformacja z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie możliwości prowadzenia wykazu, o którym mowa w art. 80x ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, w systemie teleinformatycznym obsługującym centralną ewidencję pojazdów
category_idpuste11551
language_idpuste1
shortpusteInformacja z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie możliwości prowadzenia wykazu, o którym mowa w art. 80x ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, w systemie teleinformatycznym obsługującym centralną ewidencję pojazdów
fullpuste

W dniu 11 maja 2021 r. Minister Cyfryzacji opublikował w Dzienniku Urzędowym MC informację z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie możliwości prowadzenia wykazu, o którym mowa w art. 80x ust. 1 ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, w systemie teleinformatycznym obsługującym centralną ewidencję pojazdów.

 

Konieczność wydania i publikacji przedmiotowej informacji wiąże się z obowiązkiem ministra właściwego do spraw informatyzacji, wynikającym z art. 7 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw dotyczącym podania do publicznej wiadomości, informacji o możliwości prowadzenia wykazu pojazdów używanych w ramach profesjonalnej rejestracji w systemie teleinformatycznym centralnej ewidencji pojazdów.

 

Informacja dodatkowa:                                                 

W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiotów uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikatu przez podmiot uprawniony.

W celu uzyskania certyfikatu każda osoba, która będzie w ramach podmiotu uprawnionego wykonywać czynności związane z prowadzeniem wykazu pojazdów rejestrowanych profesjonalnie powinna wygenerować wniosek dostępny na stronie: http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/, wybierając typ podmiotu „Podmiot profesjonalnej rejestracji” i wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego. Do wniosku należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.

 

Wypełniony i podpisany wniosek należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:

Centralny Ośrodek Informatyki

ul. Gdańska 47/49

90-729 Łódź.

z dopiskiem na kopercie: WNIOSEK SSL do CEPiK2.0 PPROF

 

Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP

Szczegółowe informacje dotyczące certyfikatów, w szczególności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiemhttp://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne;

Uwaga: warunkiem złożenia wniosku o wydanie certyfikatu i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wniosek o wydanie certyfikatu zostanie odrzucony.

publishfrompuste2021-05-11 00:00:00
_activepuste1
slugpusteinformacja-z-dnia-10-maja-2021-r-w-sprawie-mozliwosci-prowadzenia-wykazu-o-ktorym-mowa-w-art-80x-ust-1-ustawy-z-dnia-20-czerwca-1997-r-prawo-o-ruchu-drogowym-w-systemie-teleinformatycznym-obslugujacym-centralna-ewidencje-pojazdow
2021-05-13 09:31:17  Tadeusz Mąkosa

Pole full zmieniło wartość z '<p> W dniu 11 maja 2021 r. Minister Cyfryzacji opublikował w Dzienniku Urzędowym MC informację z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie możliwości prowadzenia wykazu, o kt&oacute;rym mowa w art. 80x ust. 1 ustawy &nbsp;z dnia 20 czerwca 1997 r. &ndash; Prawo o ruchu drogowym, w systemie teleinformatycznym obsługującym centralną ewidencję pojazd&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Konieczność wydania i publikacji przedmiotowej informacji wiąże się z obowiązkiem ministra właściwego do spraw informatyzacji, wynikającym z art. 7 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o zmianie ustawy &ndash; Prawo o ruchu drogowym oraz niekt&oacute;rych innych ustaw dotyczącym podania do publicznej wiadomości, informacji o możliwości prowadzenia wykazu pojazd&oacute;w używanych w ramach profesjonalnej rejestracji w systemie teleinformatycznym centralnej ewidencji pojazd&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Informacja dodatkowa:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong></p> <p> W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiot&oacute;w uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikatu przez podmiot uprawniony.</p> <p> W celu uzyskania certyfikatu każda osoba, kt&oacute;ra będzie w ramach podmiotu uprawnionego wykonywać czynności związane z prowadzeniem wykazu pojazd&oacute;w rejestrowanych profesjonalnie powinna wygenerować wniosek dostępny na stronie: <a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/</a>, wybierając typ podmiotu &bdquo;Podmiot profesjonalnej rejestracji&rdquo; i wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego. Do wniosku należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Wypełniony i podpisany wniosek należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:</p> <p> Centralny Ośrodek Informatyki</p> <p> ul. Gdańska 47/49</p> <p> 90-729 Ł&oacute;dź.</p> <p> z dopiskiem na kopercie: <strong>WNIOSEK SSL do CEPiK2.0 PPROF</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP</p> <p> Szczeg&oacute;łowe informacje dotyczące certyfikat&oacute;w, w szczeg&oacute;lności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiem<a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne</a>;</p> <p> <strong>Uwaga: warunkiem złożenia wniosku o wydanie certyfikatu i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wniosek o wydanie certyfikatu zostanie odrzucony.</strong></p> ' na '<p> <strong>Informacja dodatkowa:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</strong></p> <p> W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiot&oacute;w uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikat&oacute;w przez podmiot uprawniony &ndash; certyfikatu klucza publicznego dla urządzeńVPN (jednego dla pojedynczej lokalizacji) oraz certyfikat&oacute;w imiennych SSL dla operator&oacute;w.</p> <p> W celu uzyskania certyfikat&oacute;w należy wygenerować wnioski dostępne na stronie:&nbsp;<a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/</a>, wybierając typ podmiotu &bdquo;Podmiot profesjonalnej rejestracji&rdquo;:</p> <p> - jeden wniosek o certyfikat VPN dla jednej lokalizacji</p> <p> - wnioski o certyfikaty imienne SSL dla każdego użytkownika systemu</p> <p> wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego.</p> <p> Do wniosk&oacute;w należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Wypełnione i podpisane wnioski należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:</p> <p> Centralny Ośrodek Informatyki</p> <p> ul. Gdańska 47/49</p> <p> 90-729 Ł&oacute;dź.</p> <p> z dopiskiem na kopercie:&nbsp;<strong>WNIOSEK SSL/VPN do CEPiK2.0 PPROF</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP</p> <p> Szczeg&oacute;łowe informacje dotyczące certyfikat&oacute;w, w szczeg&oacute;lności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiem<a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne</a>;</p> <p> <strong>Uwaga: warunkiem złożenia wniosk&oacute;w o wydanie certyfikatu VPN i SSL i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wnioski o wydanie certyfikat&oacute;w zostaną odrzucone.</strong></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

W dniu 11 maja 2021 r. Minister Cyfryzacji opublikował w Dzienniku Urzędowym MC informację z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie możliwości prowadzenia wykazu, o którym mowa w art. 80x ust. 1 ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, w systemie teleinformatycznym obsługującym centralną ewidencję pojazdów.

 

Konieczność wydania i publikacji przedmiotowej informacji wiąże się z obowiązkiem ministra właściwego do spraw informatyzacji, wynikającym z art. 7 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw dotyczącym podania do publicznej wiadomości, informacji o możliwości prowadzenia wykazu pojazdów używanych w ramach profesjonalnej rejestracji w systemie teleinformatycznym centralnej ewidencji pojazdów.

 

Informacja dodatkowa:                                                 

W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiotów uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikatu przez podmiot uprawniony.

W celu uzyskania certyfikatu każda osoba, która będzie w ramach podmiotu uprawnionego wykonywać czynności związane z prowadzeniem wykazu pojazdów rejestrowanych profesjonalnie powinna wygenerować wniosek dostępny na stronie: http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/, wybierając typ podmiotu „Podmiot profesjonalnej rejestracji” i wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego. Do wniosku należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.

 

Wypełniony i podpisany wniosek należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:

Centralny Ośrodek Informatyki

ul. Gdańska 47/49

90-729 Łódź.

z dopiskiem na kopercie: WNIOSEK SSL do CEPiK2.0 PPROF

 

Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP

Szczegółowe informacje dotyczące certyfikatów, w szczególności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiemhttp://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne;

Uwaga: warunkiem złożenia wniosku o wydanie certyfikatu i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wniosek o wydanie certyfikatu zostanie odrzucony.

Informacja dodatkowa:                                                 

W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiotów uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikatów przez podmiot uprawniony – certyfikatu klucza publicznego dla urządzeńVPN (jednego dla pojedynczej lokalizacji) oraz certyfikatów imiennych SSL dla operatorów.

W celu uzyskania certyfikatów należy wygenerować wnioski dostępne na stronie: http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/, wybierając typ podmiotu „Podmiot profesjonalnej rejestracji”:

- jeden wniosek o certyfikat VPN dla jednej lokalizacji

- wnioski o certyfikaty imienne SSL dla każdego użytkownika systemu

wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego.

Do wniosków należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.

 

Wypełnione i podpisane wnioski należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:

Centralny Ośrodek Informatyki

ul. Gdańska 47/49

90-729 Łódź.

z dopiskiem na kopercie: WNIOSEK SSL/VPN do CEPiK2.0 PPROF

 

Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP

Szczegółowe informacje dotyczące certyfikatów, w szczególności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiemhttp://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne;

Uwaga: warunkiem złożenia wniosków o wydanie certyfikatu VPN i SSL i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wnioski o wydanie certyfikatów zostaną odrzucone.

2021-05-13 11:20:17  Tadeusz Mąkosa

Pole full zmieniło wartość z '<p> <strong>Informacja dodatkowa:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</strong></p> <p> W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiot&oacute;w uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikat&oacute;w przez podmiot uprawniony &ndash; certyfikatu klucza publicznego dla urządzeńVPN (jednego dla pojedynczej lokalizacji) oraz certyfikat&oacute;w imiennych SSL dla operator&oacute;w.</p> <p> W celu uzyskania certyfikat&oacute;w należy wygenerować wnioski dostępne na stronie:&nbsp;<a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/</a>, wybierając typ podmiotu &bdquo;Podmiot profesjonalnej rejestracji&rdquo;:</p> <p> - jeden wniosek o certyfikat VPN dla jednej lokalizacji</p> <p> - wnioski o certyfikaty imienne SSL dla każdego użytkownika systemu</p> <p> wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego.</p> <p> Do wniosk&oacute;w należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Wypełnione i podpisane wnioski należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:</p> <p> Centralny Ośrodek Informatyki</p> <p> ul. Gdańska 47/49</p> <p> 90-729 Ł&oacute;dź.</p> <p> z dopiskiem na kopercie:&nbsp;<strong>WNIOSEK SSL/VPN do CEPiK2.0 PPROF</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP</p> <p> Szczeg&oacute;łowe informacje dotyczące certyfikat&oacute;w, w szczeg&oacute;lności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiem<a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne</a>;</p> <p> <strong>Uwaga: warunkiem złożenia wniosk&oacute;w o wydanie certyfikatu VPN i SSL i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wnioski o wydanie certyfikat&oacute;w zostaną odrzucone.</strong></p> ' na '<p> <strong>Informacja dodatkowa:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</strong></p> <p> W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiot&oacute;w uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikat&oacute;w przez podmiot uprawniony &ndash; certyfikatu klucza publicznego dla urządzeń VPN (jednego dla pojedynczej lokalizacji) oraz certyfikat&oacute;w imiennych SSL dla operator&oacute;w.</p> <p> W celu uzyskania certyfikat&oacute;w należy wygenerować wnioski dostępne na stronie:&nbsp;<a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/</a>, wybierając typ podmiotu &bdquo;Podmiot profesjonalnej rejestracji&rdquo;:</p> <p> - jeden wniosek o certyfikat VPN dla jednej lokalizacji</p> <p> - wnioski o certyfikaty imienne SSL dla każdego użytkownika systemu</p> <p> wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego.</p> <p> Do wniosk&oacute;w należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Wypełnione i podpisane wnioski należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:</p> <p> Centralny Ośrodek Informatyki</p> <p> ul. Gdańska 47/49</p> <p> 90-729 Ł&oacute;dź.</p> <p> z dopiskiem na kopercie:&nbsp;<strong>WNIOSEK SSL/VPN do CEPiK2.0 PPROF</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP</p> <p> Szczeg&oacute;łowe informacje dotyczące certyfikat&oacute;w, w szczeg&oacute;lności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiem&nbsp;<a href="http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne">http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne</a>;</p> <p> <strong>Uwaga: warunkiem złożenia wniosk&oacute;w o wydanie certyfikatu VPN i SSL i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wnioski o wydanie certyfikat&oacute;w zostaną odrzucone.</strong></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Informacja dodatkowa:                                                 

W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiotów uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikatów przez podmiot uprawniony – certyfikatu klucza publicznego dla urządzeńVPN (jednego dla pojedynczej lokalizacji) oraz certyfikatów imiennych SSL dla operatorów.

W celu uzyskania certyfikatów należy wygenerować wnioski dostępne na stronie: http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/, wybierając typ podmiotu „Podmiot profesjonalnej rejestracji”:

- jeden wniosek o certyfikat VPN dla jednej lokalizacji

- wnioski o certyfikaty imienne SSL dla każdego użytkownika systemu

wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego.

Do wniosków należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.

 

Wypełnione i podpisane wnioski należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:

Centralny Ośrodek Informatyki

ul. Gdańska 47/49

90-729 Łódź.

z dopiskiem na kopercie: WNIOSEK SSL/VPN do CEPiK2.0 PPROF

 

Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP

Szczegółowe informacje dotyczące certyfikatów, w szczególności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiemhttp://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne;

Uwaga: warunkiem złożenia wniosków o wydanie certyfikatu VPN i SSL i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wnioski o wydanie certyfikatów zostaną odrzucone.

Informacja dodatkowa:                                                 

W celu umożliwienia prowadzenia wykazu Minister Cyfryzacji udostępnia od dnia 11 lipca 2021 r. aplikację www systemu CEPiK2.0 dla podmiotów uprawnionych do profesjonalnej rejestracji. Dostęp do aplikacji wymaga uzyskania certyfikatów przez podmiot uprawniony – certyfikatu klucza publicznego dla urządzeń VPN (jednego dla pojedynczej lokalizacji) oraz certyfikatów imiennych SSL dla operatorów.

W celu uzyskania certyfikatów należy wygenerować wnioski dostępne na stronie: http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/wniosek-o-certyfikat-klucza-publicznego#/, wybierając typ podmiotu „Podmiot profesjonalnej rejestracji”:

- jeden wniosek o certyfikat VPN dla jednej lokalizacji

- wnioski o certyfikaty imienne SSL dla każdego użytkownika systemu

wskazując, że wniosek dotyczy środowiska produkcyjnego.

Do wniosków należy załączyć kopię ważnej decyzji o profesjonalnej rejestracji.

 

Wypełnione i podpisane wnioski należy przesłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres:

Centralny Ośrodek Informatyki

ul. Gdańska 47/49

90-729 Łódź.

z dopiskiem na kopercie: WNIOSEK SSL/VPN do CEPiK2.0 PPROF

 

Wnioski podpisane podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo certyfikatem kwalifikowanym można przesłać także za pomocą ePUAP na adres skrytki: coi/Skrytka/ESP

Szczegółowe informacje dotyczące certyfikatów, w szczególności wymagania dotyczące kart kryptograficznych, oraz inne znajdują się na stronie cepik.gov.pl, pod linkiem http://www.cepik.gov.pl/si-cepik-2.0/certyfikaty-informacje-ogolne;

Uwaga: warunkiem złożenia wniosków o wydanie certyfikatu VPN i SSL i jego pozytywnego rozpatrzenia jest ważna decyzja o profesjonalnej rejestracji. W przypadku gdy decyzja nie jest ważna wnioski o wydanie certyfikatów zostaną odrzucone.

2021-05-13 11:20:18  Tadeusz Mąkosa

Załączono plik 991299

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3857344
user_idpuste2500030
fobject_idpuste991299
resource_idpuste13
modelpusteArticle
foreign_idpuste446181
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..