1 |
2017-01-24 14:52:42 |
Tadeusz Mąkosa |
Utworzono artykuł 76399 o nazwie 'Analiza prawna - Regulacje partnerstwa publiczno-prywatnego w wybranych krajach Unii Europejskiej i prawie polskim – możliwości zmian' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 76399 | user_id | puste | 144468 | resource_id | puste | 13 | name | puste | Analiza prawna - Regulacje partnerstwa publiczno-prywatnego w wybranych krajach Unii Europejskiej i prawie polskim – możliwości zmian | category_id | puste | 11460 | language_id | puste | 1 | short | puste | Analiza prawna - Regulacje partnerstwa publiczno-prywatnego w wybranych krajach Unii Europejskiej i prawie polskim – możliwości zmian | full | puste |
PRZYGOTOWANA NA ZLECENIE MINISTERSTWA CYFRYZACJI W RAMACH NARODOWEGO PLANU SZEROKOPASMOWEGO, JAKO NARZĘDZIE W OBSZARZE „ZACHĘTY INWESTYCYJNE DLA INWESTYCJI OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH” W DZIAŁANIU „PROMOCJA WSPÓŁINWESTYCJI”
Partnerstwo publiczno-prywatne jest instytucją umożliwiającą elastyczną realizację zadań z zakresu użyteczności publicznej z wykorzystaniem doświadczenia i kompetencji partnera prywatnego. Instytucja ta, jeśli tylko zostanie odpowiednio przygotowana i wdrożona, może przynieść wiele korzyści zarówno dla partnera prywatnego, czyli sfery prywatnej partnera publicznego, czyli administracji rządowej lub samorządowej, jak i całej społeczności lokalnej korzystającej z usług użyteczności publicznej. Niezależnie od oczywistych korzyści, jakie może przynieść szersze zastosowanie partnerstwa publiczno-prywatnego, w Polsce ta forma realizacji inwestycji nie jest w praktyce często wykorzystywana w celu realizacji zadań publicznych, a sytuacja taka utrzymuje się mimo podejmowania przez władze publiczne aktywnych działań skierowanych na aktywizację tej formy współpracy. Powody braku popularności partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce są różnorodne, począwszy od niechęci społecznej i braku zaufania do tej instytucji, przez wątpliwości o charakterze budżetowo-fiskalnym, aż do barier prawnych.
| publishfrom | puste | 2017-01-24 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | analiza-prawna-regulacje-partnerstwa-publiczno-prywatnego-w-wybranych-krajach-unii-europejskiej-i-prawie-polskim-mozliwosci-zmian |
|
2 |
2017-01-24 14:54:29 |
Tadeusz Mąkosa |
Pole full zmieniło wartość z '<h3> PRZYGOTOWANA NA ZLECENIE MINISTERSTWA CYFRYZACJI W RAMACH NARODOWEGO PLANU SZEROKOPASMOWEGO, JAKO NARZĘDZIE W OBSZARZE „ZACHĘTY INWESTYCYJNE DLA INWESTYCJI OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH” W DZIAŁANIU „PROMOCJA WSPÓŁINWESTYCJI”</h3> <p> </p> <p> Partnerstwo publiczno-prywatne jest instytucją umożliwiającą elastyczną realizację zadań z zakresu użyteczności publicznej z wykorzystaniem doświadczenia i kompetencji partnera prywatnego. Instytucja ta, jeśli tylko zostanie odpowiednio przygotowana i wdrożona, może przynieść wiele korzyści zarówno dla partnera prywatnego, czyli sfery prywatnej partnera publicznego, czyli administracji rządowej lub samorządowej, jak i całej społeczności lokalnej korzystającej z usług użyteczności publicznej. Niezależnie od oczywistych korzyści, jakie może przynieść szersze zastosowanie partnerstwa publiczno-prywatnego, w Polsce ta forma realizacji inwestycji nie jest w praktyce często wykorzystywana w celu realizacji zadań publicznych, a sytuacja taka utrzymuje się mimo podejmowania przez władze publiczne aktywnych działań skierowanych na aktywizację tej formy współpracy. Powody braku popularności partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce są różnorodne, począwszy od niechęci społecznej i braku zaufania do tej instytucji, przez wątpliwości o charakterze budżetowo-fiskalnym, aż do barier prawnych.</p> ' na '<h3> PRZYGOTOWANA NA ZLECENIE MINISTERSTWA CYFRYZACJI W RAMACH NARODOWEGO PLANU SZEROKOPASMOWEGO, JAKO NARZĘDZIE W OBSZARZE „ZACHĘTY INWESTYCYJNE DLA INWESTYCJI OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH” W DZIAŁANIU „PROMOCJA WSPÓŁINWESTYCJI”</h3> <p> </p> <p> Partnerstwo publiczno-prywatne jest instytucją umożliwiającą elastyczną realizację zadań z zakresu użyteczności publicznej z wykorzystaniem doświadczenia i kompetencji partnera prywatnego. Instytucja ta, jeśli tylko zostanie odpowiednio przygotowana i wdrożona, może przynieść wiele korzyści zarówno dla partnera prywatnego, czyli sfery prywatnej partnera publicznego, czyli administracji rządowej lub samorządowej, jak i całej społeczności lokalnej korzystającej z usług użyteczności publicznej. Niezależnie od oczywistych korzyści, jakie może przynieść szersze zastosowanie partnerstwa publiczno-prywatnego, w Polsce ta forma realizacji inwestycji nie jest w praktyce często wykorzystywana w celu realizacji zadań publicznych, a sytuacja taka utrzymuje się mimo podejmowania przez władze publiczne aktywnych działań skierowanych na aktywizację tej formy współpracy. Powody braku popularności partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce są różnorodne, począwszy od niechęci społecznej i braku zaufania do tej instytucji, przez wątpliwości o charakterze budżetowo-fiskalnym, aż do barier prawnych.</p> <p> </p> <p> <strong>Pełna treść analizy została umieszczona w załączniku.</strong></p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
PRZYGOTOWANA NA ZLECENIE MINISTERSTWA CYFRYZACJI W RAMACH NARODOWEGO PLANU SZEROKOPASMOWEGO, JAKO NARZĘDZIE W OBSZARZE „ZACHĘTY INWESTYCYJNE DLA INWESTYCJI OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH” W DZIAŁANIU „PROMOCJA WSPÓŁINWESTYCJI”
Partnerstwo publiczno-prywatne jest instytucją umożliwiającą elastyczną realizację zadań z zakresu użyteczności publicznej z wykorzystaniem doświadczenia i kompetencji partnera prywatnego. Instytucja ta, jeśli tylko zostanie odpowiednio przygotowana i wdrożona, może przynieść wiele korzyści zarówno dla partnera prywatnego, czyli sfery prywatnej partnera publicznego, czyli administracji rządowej lub samorządowej, jak i całej społeczności lokalnej korzystającej z usług użyteczności publicznej. Niezależnie od oczywistych korzyści, jakie może przynieść szersze zastosowanie partnerstwa publiczno-prywatnego, w Polsce ta forma realizacji inwestycji nie jest w praktyce często wykorzystywana w celu realizacji zadań publicznych, a sytuacja taka utrzymuje się mimo podejmowania przez władze publiczne aktywnych działań skierowanych na aktywizację tej formy współpracy. Powody braku popularności partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce są różnorodne, począwszy od niechęci społecznej i braku zaufania do tej instytucji, przez wątpliwości o charakterze budżetowo-fiskalnym, aż do barier prawnych.
|
PRZYGOTOWANA NA ZLECENIE MINISTERSTWA CYFRYZACJI W RAMACH NARODOWEGO PLANU SZEROKOPASMOWEGO, JAKO NARZĘDZIE W OBSZARZE „ZACHĘTY INWESTYCYJNE DLA INWESTYCJI OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH” W DZIAŁANIU „PROMOCJA WSPÓŁINWESTYCJI”
Partnerstwo publiczno-prywatne jest instytucją umożliwiającą elastyczną realizację zadań z zakresu użyteczności publicznej z wykorzystaniem doświadczenia i kompetencji partnera prywatnego. Instytucja ta, jeśli tylko zostanie odpowiednio przygotowana i wdrożona, może przynieść wiele korzyści zarówno dla partnera prywatnego, czyli sfery prywatnej partnera publicznego, czyli administracji rządowej lub samorządowej, jak i całej społeczności lokalnej korzystającej z usług użyteczności publicznej. Niezależnie od oczywistych korzyści, jakie może przynieść szersze zastosowanie partnerstwa publiczno-prywatnego, w Polsce ta forma realizacji inwestycji nie jest w praktyce często wykorzystywana w celu realizacji zadań publicznych, a sytuacja taka utrzymuje się mimo podejmowania przez władze publiczne aktywnych działań skierowanych na aktywizację tej formy współpracy. Powody braku popularności partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce są różnorodne, począwszy od niechęci społecznej i braku zaufania do tej instytucji, przez wątpliwości o charakterze budżetowo-fiskalnym, aż do barier prawnych.
Pełna treść analizy została umieszczona w załączniku.
|
|